torsdag 11. desember 2008

where is the love?


Da satt vi her igjen. på skolen, hver dag, i mange timer.. Vi overlever på hvilken måte? Vennskap og underholdning innenfor klassen.

Toto (vår kjære mattelærer Tormod) er noe av den beste underholdning som finnes til tider.. men som vi alle vet er matte ganske tørt. dette vet i alle fall Jossias (i bildet over). Derfor skal jeg hjelpe timen på å reflektere gårsdagens stund, som definitivt hadde gull i munn. Det var da vår kjære mattelærer fant ut å stopp elevsang i gangen, med sin egen sangstemme. Ikke bare lo jeg, men vi holdt på å dø av latter ! Denne magien fungerte derimot ikke i dag.. I dag var en hard og lang kjedelig mattetime og jeg lurer på hvordan i helvete jeg noen gang skal klare å stå. Selv MED kalkulator! Så om noen vil melde seg frivillig til mattehjelp så mail meg. (om du ikke har mailen min er det definitivt en grunn til det) Betales i .. kake :D *woho*

Ellers kan jeg informere alle om at the time for juleferie er rett rundt hjørnet.. Så fortvil ikke !

until next time ><

Ingen kommentarer: