onsdag 10. desember 2008

White Christmas !


Da er det endelig tid for å spre litt juleglede ! For de som lurer på det, ja. Flokken er klar for jul!!

Noen har funnet på noe så genialt som et evig langt friminutt, og ja, vi elsker det. Tiden blir brukt til å spre juleglede på grupperom 3o5 og hvis du ikke var der rundt klokken tolv i dag så skal du heller få litt glede innenifra gledesringen. Flokken var samlet og lyttet til galde juletoner i skolens tredje etasje og nøt snøen utenfor. Så ikke fortvil, for selvom det er kaldt, bittert og glatt ute er det fortsatt mye julestemning å hente ! For ikke å snakke om flokkens laveste hodet som hadde fremføring av særemne i dag. (grattis med overstått) Men da hu synes det var lurt å nevne et mentalt sammenbrudd av en kvinne med disse ordene ; " så kom lægen å tok ho"  .. Ja da måtte jeg le, beklager. Men grunnen til sammenkomsten var jo selvfølgelig egentlig lekser. Vi har om reformasjoenen, og her kom jeg med mitt smarte innsyn. For presten Martin Luther (som levde på 1500 tallet) brøt med kirken. Daria derimot syns det var rart at svarte King kunne ha vært SÅ gammel, ettersom hun hadde sett klippene fra "i have a dream" og hvor kom kirken inn i rasismen? Smart.. Til mitt forsvar er jeg sliten om dagen, med vondt ben! HAHA ! Ellers håper jeg det er mye julestemning ellers ute om dagen. (:

14 dager til jul!

Ingen kommentarer: