tirsdag 30. desember 2008

- Ho ho ho !



Nå har det vært en sykelig travel jul på gang og bloggen har dødd ut litt i julestresset. Men fortvil ikke.. vi kommer sterke tilbake!

Julen innholdt mer stress enn morro i år og jeg må egentlig bare si jeg er glad den er overstått. Det er likevel selvfølgelig ingen lange perioder som kommer foruten drikku-kulturen vår, og denne sesongen bringte med seg noe større enn vi kunne ane. Det skjedde på Martins 3. juledag rundt klokken ett, at de tre søte jentene Marit, Sara og Daria innså at x antall alkoholiserte drikker ikke kom til å redde det faktumet at nå er de blitt for gamle for Martins.. Sorry mac. shit happens. We are taking the groovy some where else !

For alle de andre som har innsett det samme har jeg en (krise)telefon som det går ann å nå meg på. Mulighetene for rehab er mange! Morroa slutter jo likevel ikke.  I morgen kommer nyttårsaften, og med nyttårsaften kommer fest hos Daria som faktisk blir den siste. Tro det eller ei, ja. festing hos Daria slutter den 1 januar 2009 ! Men fortvil ikke. Som om vi skulle slutte å feste ? aldri ;)

Ellers må jeg takke for masse fine julegaver, og en hel haug med klemmer, og kaker (ikke minst). Over har jeg samlet snapshots fra jula så her er det bare å nyte! Nå er det bare å holde seg fast, for bloggen letter nok en gang ^^ 

Ingen kommentarer: