søndag 7. mars 2010

You make my daaaaay.


Ja jeg har plutselig helt fått dilla på grandpirx-låta til Maria, den er bare fin og elskbar, og hvis du vil elske den og så finner du den her. , men tilbake til saken, jeg har fått helt babyfever!

Ja herlig er det, og jeg som ellers bare hater barn som mine nærmeste vet, ja jeg er bare helt frelst av den nyfødte nevøen min! Det beste med det er vel at jeg ikek har møtt han enda engang!

For tre dager siden kom lille Nataniel til verden, og bare å vite at et menneske er født som deler mine gener varmer hjertet! Ja det er nemlig mange ting som har gjort meg down i det siste, men han her gjør meg bare GLAD. Om to uker skal jeg hjem, og da får jeg møte han.. og jeg gleeeder meg!

Da lilelsøsteren min ble gravid har jeg vel generelt vært negativ og bekymret for alle muliuge ting. Ja, ikke minst etter å ha sett noen sesonge rmed unge mødre, og ettersom jeg allerede er tante, så har jeg ikke helt sett det store bilde. Søsteren min da, som faktisk er min eneste ekte biologiske søster har nå født er barn som deler hele familiens gener! Det gjør meg så sykt spent på om han kommer til å utvikle seg som meg, eller som min søster, eller for den saks skyld som farens barn. hehe, vi får vel håpe på min hjerne i alle fall. Moahaha!

Nei litt humor må man ha!

Hva er det med babyer som bare gjør livet så morro? Ja for jeg har som sagt aldri hatt noe til overs for barn. Ærlig talt, de skriker, maser, griner, er søte når de ler, men det varer vel sjeldent mer enn tre minutter før de begynner å grine igjen. Nå derimot, nå kommer Nataniel og jeg tror jeg skal holde ut grinet! tror jeg. Spørs om jeg egentlig gjør. Ja, jeg har vel å merke ikke skiftet mening om å selv ha barn en dag.. ja det skjer fortsatt ikke.. men jeg gleder meg sykt over en baby og da har vi kommet langt!

Hurra for genene som lever videre! Yay!

Ingen kommentarer: