tirsdag 9. mars 2010

Fotfeste

Ja i dag har jeg endelig fått fotfeste. I bakken. Isen begynner å bli borte, snøen begynner å smelte, og regnet har funnet sin vei tilbake til bergen. etter en hard vinter, med tre alvorlige fallskader så er det godt å vite at jeg kan gå med nesa planta i mobilen igjen!

Det er litt mer sol, litt mindre mørke, og jeg føler at ting kanskje skal bli bra igjen snart. Ikke bare fordi jeg har fått en dødssøt nevø, men også fordi lufta begynner å bli lettere. Denne helgen har jeg så SYKKELIG lyst til å gå ut, og ja, i dag hadde jeg fiksa en til å ta lørdagsvakta.. men neida. livet må alltid være litt surt av og til.

Men ja, tilbake til det positive.. fotfeste.. fotfest.. nei jeg tror ikek det blir noe gode konklusjoner om fotfeste i dag. Generelt føler jeg ikke at jeg har et skikkelig fotfeste innenfor noe idag. Om to uker skal jeg hjem og det skal bli litt godt å kjenne på familieånden som jeg rømte fra.

Ja, også svada svada. Natta!

Ingen kommentarer: