onsdag 17. mars 2010

Bla bla bla


Ja nå sitter vi på skolen og lærer Indesign. Jeg tror jeg dør snart. Ikke fordi jeg kan Indesign og Natasha bare kjefter på meg hver gang jeg vil hjelpe noen, men fordi hun simpelten klikker på alle i den korttenkte klassen i dag.

Ikke at jeg har noe imot hverken klassen eller Natasha, men dette er døden. Ikke minst fordi jeg ser hvor lite som skal til før det blir fullstendig kaos. Ikke at vi er en gjeng med ungdommer da, men det stopper oss jo ikke. Arg. SÅ er det personer som irriterer meg da. Som med dette jævla vinduet vi har. Ja jeg snakker om et fysisk vindu. Vi fant ut vi ikke skulle åpne det i håp om at skolens aircondition skulle kicke inn, hvilket passet meg fint ettersom jeg blir ltt kald.. men ja. En regel, tjue meninger, here we go! Ja det er bare et vindu, jeg veit, men nå må jeg sitte å fryse.. Er ikke greit å være Daria nei!

Snart skal jeg ut i felten og intervjue en fyr. Takk og lov. Jeg kunne absolutt IKKE tenkt meg å sitte her inne hele dagen og ha om et program som jeg kan. OMG. Boring. Men jeg gruer meg litt. Skal intervjue sjefen for Kafeen på Møhlenpris, og jeg vet ikke om han er knall eller ei. VAr ganske stressa når jeg snakket med han i går, og jeg fikk intrykk av at han var.. ikke så kosleig. Men ja, vi håper da selvsagt på det beste.

Ja det er maks surfe-kaste bort-dagen i dag. Leit. Jeg sitter å leser alle andres blogger, og orundrer meg litt over disse fjortissbloggerne på blogg.no. Jeg hadde tenkt å flytte bloggen min dit, men å være en voksen jente med meninger blant alle disse populære fjortisbloggerne tror jeg ikke jeg gidder. Jeg jobber, sliter, har venne rog meninger. Jeg har ikke tenkt å bruke dagen min på fotoshoot og poste dagens anntrekk.


OMG masse om alt og ingenting. Eg kjedar meg.

Ingen kommentarer: