lørdag 13. mars 2010

Partypooper?


Oh jess. Denne uka har jeg vært maks partypooper. Kjenner det på hele kroppen! Har lagt bak meg over femti arbeidtimer allerde, og om et kvarter skal jeg på jobb på burgern.

Jeg hadde så sykt lyst til å gå ut denne helga. Noe HELT sykt! Det har bare kriblet i dansefoten min helt siden helgen som var, og når jeg endelig fikk noen til å jobbe for meg..nei sorry det funker ikke. Det var første gangen denne uka det ikke lønnet seg å være flink i jobben sin, og det skjedde en gang til.. sånn er livet?

Uansett, jeg har gått glipp av så SYKLT mye denne uka av vennegreier at jeg blir helt kvalm. Føler meg som verdens storste partypooper, spør noen,må jeg si nei. Jeg har til og med ditchet TRENING. Hvor vanskelig kan det være?? ah, jeg er så trist og tom. Ja, ike bare fordi jeg ikke får gå ut (mest egentlig) men fordi jeg er så sykt utafor når jeg må jobbe så mye, for ikke å snakke om sliten.

Ja, som bringer meg til det siste punktet på tankelista før jobb. KOsedress! OMg, en hel dress som du bare kan skli inn når du kommer fra jobb? Er ikke DET drømmen så vet ikke jeg!! JEg har så syyyykt lyst på en kosedress, og det tror jeg at jeg skal kjøp emeg, nå som jeg er viggo venneløs og har fokusert på å sanke penger anyway. Neste helg skal jeg dra en tur hjem. Jeg skal se nevøen min, feire biursdagen til mamma, og overnatte hos pappa. Jeg gleder meg så SYKT. Blir digg med en "frihelg". Og ja, helgen etter er det ikke noen partypooping altså, det er party!!

Ingen kommentarer: