torsdag 11. mars 2010

Idiot


Ja, det er ikke mange ganger jeg kryper til korset og sier jeg hater folk. Jeg har lagt ut om det en gang før, og nå kommer det pokker meg igjen.

Ja jeg vet at hat er et sterkt ord mamma, men hva med misliker STERKT? Du vet det er ille når du reagerer hver gang folk åpner kjeften sin for å si det sånn. Jeg har virkelig fått nok av folk som tror de er andres sjefer. Jeg mener, jeg er en typisk sjef, men jeg er da i alle fall ydmyk (prøver), inrømmer feil (sometimes) og er litt hyggelig (jaadda). VEL, om ikke annet er jeg i alle fall MENNESKLIG. Hva skjer med å sitte å late som om man er bedre enn ale rundt seg? - Å jada, du vet vi ikke liker deg.

Så sitter jeg der da, og prøver mitt beste for å la vær å bli irritert, men det fungerer bare ikke! Jeg har prøvd nok og nå er glasset fult. Det er ikke bare fult, det renner over som en foss! Tenk om jeg ender opp på en arbeidsplass med sånne? fullt av idioter som tror de vet bedre enn alle andre? herlighet, hva skal det bli av meg da? For en bra jobb kommer jeg ikke til å gjøre. Det gjør jeg heller sjeldent når jeg er rundt denne tyrannen også.

Det slår meg om noe vi hadde om i sosiologi i januar. De som skaper seg respekt ved å bruke ærlighet, vennskap og forventinger, kontra de som skaper respekt ved bruk av frykt. Er det det du prøver på? Gi uttrykk for at du ikke vil være noens venn for å så tro at vi skal respektere deg siden du er så syyykt mye bedre enn oss? Jeg nekter snart å jobbe med deg mer!!!

Ahhh, digg å få litt isnne av hjertet. Tenk så digg det hadde vært om jeg bare kunne poste bilde, og le av dette? Nei, det er ikke greit. Ja,jeg vet at man alltid har en på arbeidsplassen, og jeg taklerd et jeg altså.. jeg bare bygger og bygger opp inni meg til det en dag eksploderer, ja da får du en murstein i trynet, og jeg kunne ikke brydd meg mindre. Faktisk. Neida, det er bra på denne måten.

Du hadde vært stolt av meg du mamma, jeg har blitt så sykt flink til å ignorere bastante menn og vanskelig kvinner at du aner ikke. Jeg har blitt en større person. ja, ikke bare på grunn av puddingen til Marielle... men masse mer. Tro det eller ei, dette skal jeg holde ut. I will make it. Hvorfor? Fordi jeg er bedre enn deg. (ikke deg da mamma, tyrannen)

Ingen kommentarer: