lørdag 6. mars 2010

Inlegg nummer 168?

Ja det er det faktisk! Etter mye kjas og mas har jeg bestemt meg for å blogge litt i dag. Ikke fordi jeg har gitt etter vel å merke, men fordi jeg føler for det. Happy nå?

Jeg har lenge gitt uttrykk for ting gjennom bloggen min, tanker, happenings og alt annet som er. Ja det vet du jo. Vi har jod elt både sorger og gleder her, og det er sånn jeg liker det. Jeg liker uansett ikke å drasse folk ned i søla med meg. I det siste har det vært en sykelig negativ bølge som har holdt på å drukne meg og jeg har ikke følt for å blogge. Nå begynner det å ta seg opp, akkurat i tide med våren!
Hurra!

Ja, i dag er jeg lykkelig for at ting har gått min vei denne uken. Litt i alle fall. Det holder for meg. Marielle har besøk av de nederlandske foreldrene sine og de er så koselige og morsomme! Nederlandsk er faktisk ikke så vankselig å skjønne som jeg trudde!
Ellers har jeg sett Alice i eventyrland i går. jeg må si at jeg er skuffa. dDen var ikek inærheten av så bra osm det jeg trodde den skulle være! Det er alltid skuffene, men som jeg tidligere har nevnt tror jeg bare ikke at det finnes noe bedre film enn Avatar. Det skal du leite lenge etter!

Ja også det største va det største da, BABYPOWER! Ja jeg har nemlig blitt tante. IGJEN. Å det er så utrolig kos med noen som deler mine gener, og ja, til tross for at jeg ikke er noen barneelsker så elsker jeg tantebarnet mitt allerede. Ikke minst søsteren min som er liten som få og overlevde fødselen.

Ja her var mye om ingenting. Jeg kommer med litt mer saklige ting senere.

LOVER!!

Ingen kommentarer: