tirsdag 5. januar 2010

Godt nyttår!


Da er det endelig et nytt år, og et nytt blogginlegg! Desember har gått hardt for seg, og julen med sykdom og avslapping. Nå er det likevel pån igjen. 2010 er bloggåret, så bare stålsett deg for mer!

I dag har jeg sendt Håkon hjem med toget, og lagt julen bak meg. Denne julen er første på lenge at jeg ikke har jobbet livet av meg faktisk. Til dels fordi jeg ikke var satt opp, men helst fordi jeg var syk. Ikke minst fordi Håkon var her. Det har vært en veldig koselig jul. Ikke minst har julen, som bestod av to, bevist at man ikke trenger et manntall for å ha det gøy. Det forklarer forresten hvorfor jeg og Marielle alltid har det mest gøy! uansett, det var meg og Håkon, og en perfekt julemiddag!

Til nyttårsaften kom Marielle hjem, og vi hadde besøk av Silje. Det var en kjempekoselig og ikke-alkoholisert nyttår. Den roligste jeg har hatt på lenge. Det var deilig. Jeg kan ikke huske sist jeg var edru på nyttårsaften! Jeg husker fortsatt min første alkoholiserte nyttårsaften på gården til frøken Toreid, med en viss annen Toreid som drakk all spriten min og slo hue i vinduet tusne ganger! Hahaha! Ikke minst diktet jeg og Marit til Lailia, gamlelæreren vår. herlig. Vel, tilbake til nåtiden, vet du hva? JEg lager verdens beste kalkun! Håkon også da, han er en god medhjelper å ha :)

Denne julen har jeg også fått Buzz, og en rekke andre spill (mest takket være Marielle), og det har vært kjempegøy! Må si at jeg noen gang føler meg gammel, når jeg ser at min standard vennegjeng fester hver helg og jeg ikke gjør det. jeg jobber heller og sosialiserer på andre måter. Det har det slått meg på nyåret at det er litt deilig å ta dte med ro. Noen kaller det kjedelig, andre kaller det teit. Jeg syns det er greit. Mens alle lager nyttårsforsetter om å slanke seg, slutte å røyke og vær snill og grei, så er det eneste nyttårsforsettet mitt å vær emeg selv. Jeg blir ikke mindre frekk av å holde det inni meg, bare mer falsk, jeg blir ikke mindre Daria om jeg slanker meg, og ikke blir jeg hyggeligere om jeg prøver.

Så til ett nytt år, nye feil, nye muligheter, og morsomheter. Nye fyllekuler, og latterkramper og alt annet som hører med; Lykke til! Jeg skal blogge om det, jeg lover!

1 kommentar:

Silje sa...

Jeg gleder meg til et nytt semester sammen med deg! :)