tirsdag 12. januar 2010

IRRITASJON



Ja, nå er jeg så lei av å vre deprimert å lei så nå skal du få høre..

Ikke bare fikk jeg dårig karakter på mappen, og hadde en dårlig dag på grunn av det, men dagen etter, Fredag, fikk jeg kjeft av sjefen min fordi jeg hadde løyet til henne om ne uviktig! TYPISK. Helgen fulgte med 26 arbeidstimer, og sinnsylt trøtte ben på søndag. Jeg hadde deretter bestemt meg at denne uken skulle bli bra, og den startet lovende, men i dag gikk det til bunns igjen!

Ikke bare våknet jeg med tiårets værste PMS, men jeg kom på jobb bare for å finne ut at jeg egentlig ikke hadde noen grunn til å klage når skiftlederen er gravid.. Deretter kom jobbens største slask traskende inn døra, hvordan kan dette ende? Det endte ikke bra nei. Jeg fikk brukt pms-klagen så langt at jeg slapp kasselinjen, men det var nok av stres så stå bak å mekke burgere, og etter en stund med mas og irritasjon mellom en viss medarbeider sprakk det begge veier så det holdt.

Er det mulig? Hvordan kan man ansette folk som er TOTALT slasker!?!??!

JEG BLIR SÅ FORBANNA!!!!!

Saken er jo ikek bare at vedkommende er slask, men at sjefen min mener det finnes noe godt i han! Okei da, kanskje som person, men som en arbeider.. WTH!? Han kan jo ikke arbeide! Jeg hater å henge ut folk på bloggen min, men virkelig.. hva er det med mennesker som har problemer med å respektere folk rundt seg? Hvordan har de blitt så selvgode? HVA er galt med foreldrene dems!? Jeg klikker i vinkel. I VINKEL!

Ikke nok med alt stresser jeg som en gud fir at vi har fått ny leilighet. Om den nye leiligheten, den gamle, vasking, husleier, møbler, flytting, kjøring. Jeg blri gal. Det er bare alt for kaldt og mørkt for å ha problemer på denne tiden av året. Forhåpentlig blir det bedre imorra.

Ingen kommentarer: