søndag 24. januar 2010

Dagen derpå


Da var bursdagsfeiringen over, leiligheten ryddet, og promillen gått ned. I går feiret vi min 21-årsdag, som ironisk nok ikke er før mandag, men fortsatt er den BESTE bursdagen hittil!

Jeg kunne ikke bedt om en bedre kveld! Jeg hadde kjente, kjære, og en sinnsykt god følelse. Det var alt som skulle til. Det beste med å ha det skikkelig kos er ikke bare følelsen du selv sitter igjen med, men følelsene som du ser andre folk sitter igjen med, det er jo bare sinnsykt gøy å vite at andre mennesker koser seg og!
'Kvelden startet med en nokså vellyket gryte av kylling i sur og søtsaus og hjemmelagde vårruller. Det var DIGG!

Jeg hadde fått kake av Linn Marit og Susanne, og den smakte sinnsykt godt! For å ikke nevne at Silje hadde slått til og forbedret muffinsene som vi ikke klarte å lage tidligere. Det mest imponerende, er at til tross for frøken Gomnæs til tider har total alzheimers, husket hun akkurat hva jeg ville ha til den nye leiligheten min og jeg fikk den fine klokka! Hurra!

Martin klinket til med en bok, og selvom den kanskje ikke blir det mest spennende, så skal jeg her, svart på hvitt stå til rette for at grooven til Martin er det mest spennende noen sinne! Ja, for han sitter kanskje bakerst og skjuer seg bak capsen sin, men sammen med jentene så danset han bedre enn noen av mannfolka på scotsman! Ellers kom både Skjalg, Fredrik og Cathrine utover kvelden, pluss pluss, og da ble det bare mer liv! Olav var som vanlig i slaget, og jeg ser snart for meg at han skal erklære sin kjærlighet til Linn Marit, og vi skal få et lykkelig klassepar.. Eller er det bare meg?

Jeg syns definitivt at kvelden var av BESTE slag. Alle kom jo inn på samme utested i tillegg! Nesten. Olav kom i alle fall inn på andre forsøk, og Sigbjørn forsvant rundt hjørnet da vi nærmet oss Scotsman vel viten om at han ikke kom til å komme inn. Ellers var det første fyllekveld med romansen sjæl, Håkon, som imponerende nok tok tak i både flaske og selskap da klokken slo start, og elvom han ikke danset, og har noen år på seg, er han en søtere fyllik enn de fleste.

Man fyller kanskje bare 21 en gang, men jeg hadde ikke hatt noe imot å fylle det flere ganger! Jeg anntar at neste år blir like bra, og jeg er klar for flere fete kvelden med journlalister og masse mer! Elsk til alle!

1 kommentar:

Silje sa...

Jeg tror det er den beste bursdagen jeg også har opplevd, inkludert mine egne :p