onsdag 6. januar 2010

Løpetid!


Ja, dette innlegget handler ikke om løpetia til pus, noe den forsåvidt kunne gjort.. Den katta er så sur når hun har løpetid! Hun får det også ALLTID etter at Håkon har forlatt Bergen.. makan.. men men.. tilbake til virkeligheten?

Det var virkelig alt for godt med fri! Jeg har løpt i hwele da, og jeg merker at julas spilling og sofasliting IKKE var godt for sjela. Etter å ha hatt abstinenser i en hel uke og drømt om jobben hver kveld, er jeg endelig tilbake på listene. Nå ringer også telefonen i ett sett om alt annet her i livet. om bursdager og feiringer og fester og jobbing og alt. Åssen skal jeg få tid!? Ja det er nok bare et panisk innslag dette her, når uken er omme har det rettet seg igjen.

Jeg må si jeg egentlig ser frem til å begynne på skolen igjen. Tilbake til rutinene, for ikke å snakke om klassen, som man alltid finner noe morsomt i:) haha! Nei, jeg gleder meg litt til utfordringer, og nye temaer, og ikke minst skal vi ha marco som jeg gjennom mitt halvår i Bergen har høye forhåpninger til. I morgen får vi vite hvilken karakter vi får på mappeoppgaven. Jeg gruer meg. Så det blir nok neste innslag, du kan bare stålsette deg med en gang!

Until then... natta!

Ingen kommentarer: