onsdag 20. januar 2010

Happy Times!


Jess, i dag er det onsdag, og det er en BRA DAG! Vi har hatt skole, vi har hatt diskusjon, dumme spørsmål, dumm eutsagn, og alt annet som følger med.. men vet du? Det gjør ikkenoe!

Vel, jeg har kanskje ikke tatt en helomvending til en positiv daria, men jeg har bestemt meg for at livet skal bli bedre. For i går satt jeg å prøvde å finne fire ord som skulle beskrive meg, og vel, og det var ikke like mange positive, som negative ord som kom til hodet mitt! Derfor, har eg i dag etter å ha presentert mine positive sider, drive opp en mye bedre og mer positiv Daria!

Ja du tror kanskje ikke det er mulig med min negative utstråling, men joda! Hittil har jeg tatt noen korte steg mot bedre humør, og mer positiv innstilling. Trening. Jeg og Linda har meldt oss inn på Sprek og blid, og ja, tilbake til spinning! Det blir fantastisk herlig. Dessuten har jeg bestemt meg for å erkjenne det positive i folk. Alyså ikke bare se at de er det, men også legge merke til det, og kommentere det. Det spørs bare om jeg klarer å være like positiv som negativ da? Det klarer jeg sikkert. Jeg har trua!

Likevel er det en ting som er vanskelig, og det er jo at mitt inntrykk som person nå sitter håndfast hos alle og enhver. Alt positivt jeg sier blir oppfattet som ironi og veldig mye annet som kommer ut av meg som ikke er fra negative Daria, blir misforstått. Likevel har jeg gått fullt og helt inn for denne utfrdringen, og nå starter bedre tider!

2 kommentarer:

Unknown sa...

daria - ikke negativ? hmm, blir spennende. haha

Krogstad sa...

sprudledaria!