fredag 21. november 2008

Stjerner ! :D


Dagen startet greit, bedrifts-dagen var grei, men litt irriterende. Da skoledagen endelig var over ble det klart at dette ikke ble en bra dag.

Jeg var innom Gina, og Hennes, men fant ikke en jævla dritt å ha på meg til bykveld i morgen kveld. Da jeg stod inne på Gina slo det meg forresten hvilket liv vi jenter lever i. For idet jeg stod der i den alt for trange kjolen jeg hadde sett ut og tenkte *faenifittehelvete* hører jeg noen jenter over gangen "jeg klarer nesten ikke å gå i den her, i hvertfall ikke sitte !" og jeg tenkte bare.. godt at noen har det like vondt som meg.. helt til neste setning som var "men det gjør ikkeno, jeg får bare gå hele kvelden. :D".. Lide for skjønnhet? kvær dag.

Full av mismot og ganske knust dro jeg på jobb og tenkte at dagen i morgen ikke kom til å bli en slager heller, da jeg innså at jeg burde farget håret, ble det værre. Ettersom ingen hadde tid. Nå var jeg blitt lei meg .. Så ringer solskinnsbolla ; " heeei solskinnsbolla, jeg og t.t kan jo komme bort etter kinoen å¨farge håret ditt !? " og jeg puster lettet ut .. "jaaaaa.." På dette tidspunktet har min kjære marit allerede reddet dagen. Det stoppet derimot ikke der, for da jeg gikk opp for å kjøpe farge til håret fant jeg klær og!

Så jeg er fornøyd. Kjempeforøyd. OG jeg elsker venna mine <3

Ingen kommentarer: