søndag 23. november 2008


Det starter med den samme greia hver eneste gang. En gang tequila, to gang tequila, så tre.  ..ja og etter det så er det rett å slett umulig å huske hvor mange som fulgte..

Denne helgen ble tilbrakt med nye fjes på Tåsen. Jeg må meddele at etter det som var et sykt knall og ganske fuktig vorspiel. Dessverre så endte med knockout for to av medlemmene av gjengen. Så med tungt hjerte må jeg meddele at Tequila-tord har mistet tittelen. Mens Bergum forblir Bergum, bare med et svakere utgangspunkt. For de av oss osm endte på byen derimot må jeg takke Joe's for en riktig knall kveld. For ikke å snakke om de tre jentene som hjalp til med å kapre guttedoen i protest mot jentedokøen. Dere var flotte, og vi eide gutta! For ikke å glemme en stooor takk til Olsen som var desidert best dansepartner og mann jeg har hatt på lenge! I vårt fem år lange forhold har han endelig tatt motet til seg og tatt meg med på dansegulvet! Ellers så må jeg informere alle om de nye amerkanske donutsene på 7 eleven er kjempegode. De kan plastre alle sår! Til og med baksmellen av for mye tequila kvelden før .

Ingen kommentarer: