mandag 24. november 2008

Dagens helt..


Det finnes engler og djevler. Alle vet at mine venner leker med linjene hver dag, men jeg liker å se på de som engler med en liten djevel i seg. Eller omvendt. (ja jeg elsker jo dere for det. kvær dag!)

Elise ! Elise har reddet hele dagen i dag kun grunnet sin tilværelse! Om du er lur, har du fått med deg at jeg allerede sliter med matten på skolen ... Det grunnet mangelen på en kalkulator. Som ikke akkuratt har sett seg verdig sine tusen kroner i mine øyne. Særlig siden det er veldig mange andre ting som jeg har lyst til å bruke de tusen kronene på. Eksempelvis er det denne gangen de råkule skoene i bildet over.

Så her kommer Elise tuslende uskyldig inn i butikken, og ikke bare redder hun meg fra et tonn med varer, men hun informerer meg om at hun redder meg på spenstens spinningstime på onsdag som jeg alltid såvidt overlever. Vi snakker løst og fast og skolen kommer opp... og tror du ikke jenta har kalkulatoren liggendes!? Ikke bare ligger den der, men ja, jeg får låne den og! Så jeg sier bare, mine kjære Baby Phat sko, here i come!! :D

Så til dagens andre glanyhet. Det er nå mulig å gi vekk frivillige! Du får ikek en frivillig men du kan betale for en, og mottageren har da ofret julegaven sin til en god sak. Som en arbeider til å hjelpe u-land, en omsorgsarbeider, en kriseabeider og en nødhjelpsarbeider. Jeg syns dette var en fantastisk idè ! Derfor oppfordrer jeg alle mine lesere til å gi noen enf rivillig til jul. for ingen følelse er så god som å hjelpe andre! Dette er jo noe vi alle glemmer.

www.gimedhjertet.no - gi en frivillig du og!

Ingen kommentarer: