lørdag 29. november 2008

Dagen derpå ..


Jeg bare ELSKER dagen derpå. Ikke bare er jeg aldri dårlig... * bank i bordet* men jeg har alltid en sinnsyk appetitt og et herlig humør! For ikke å snakke om at det snør i dag :D jaaaaa !!!!

Den andre halvdelen min, som ligger halvdød hvor en hun lener seg har det ikke så godt dagen derpå. Kjole, tequila og så snill og det eneste jeg klarte å dra med meg hjem fra byen var 1.55 m med nerdete brunette som det ikke var noe liv i da vi kom i seng. skuffa:P Fredagskvelden var helt sinnsykt bra ! Må bare si for de som ikke vet at taket nattklubb skuffet, da de enda en gang ikke åpnet. Så nå tar jeg ingenting for god fisk før jeg står i døra ! Kvelden ble tilbrakt med nye og gamle fjes og etter å ha sølt tilstrekkelig masse drikkevare på det velkjente teppegulvet stod Martins for dør. Denne gangen kom til og med Egil inn! Det sier sitt, og vi takker crewet på Martins for det ;) Nå skal leiligheten ryddes for nok en fuktig kveld! Og bilde, ja det er min one and every night-stand Martine Kamilla <3

Ingen kommentarer: