mandag 17. november 2008

Alt man vil ha, men ikke kan få.



Det er tre ting jeg vil ha for tiden, en iphone, en playstation 3  og en hushjelp som kan rydde leiligheten min til enhver tid. Det er tre ting jeg ikke kommer til å få med det første.. Derfor velger jeg å gi dere det dere innerst inne vil ha, et innsyn i Darias verden.

Da er det på tide å starte å blogge, sånn at dere til enhver tid vet hva som står på agendaen. Det vil bli filmanmeldenser, helgemorro, og litt matspalte for dere som interesserer dere for det. For ikke å snakke om en titt innom min sensasjonelle sære gjeng. For de av dere som ikke vet det består gjengen min av mennesker med stor personlighet. Dette er noe av det beste med de. For de som skulle tvile er det de som er største trøst her i verden.

Det har vært mange filmer i helgen og den som topper det var "The strangers".

The strangers handler om to mennsker som bor i et hus i skogen, som plutselig får uventet besøk. Denne gjengen setter igang med en lek for å skremme livet av disse beboerne. Det ender i død og fordervelse, og en rekke nerver i halsen for min del. Det er lenge siden Liv Tyler har spilt så bra som i denne filmen. Det som var genialt med filmen er at den ikke er dirkete dødsskummel. Det var ikkeno Jason med motorsag eller skumle døde hvite japanske barn. Bare rett frem en gjeng med mennesker som skremmer livet av to uskyldige beboere med faenskap. Skvett-faktoren i filmen var på topp og mitt søndags-selskap skrek høylytt mer enn en gang noe osm gjorde opplevelsen værre. Bruk av masker for å skjule ansikter gjorde ikke saken noe bedre... historien var ikke genial, men filmen scoret ganske høyt. Definitivt verdt å se.

1 kommentar:

Anonym sa...

ikke værst det her Daria, litt mer rutine så kanskje jeg har konkuranse ;)
bare tuller, kjempe fin blogg :)