onsdag 26. november 2008

Alle gode ting er tre!




Jeg med herved meddele at julen har kommet en smule tidligere, en uke ca. Dette får jeg ikke gjort noe med. Håper dere er like klare som meg!

Over har vi da følgende; D.D.E's Julealbum, som jeg kjøpte i går og som bare er knakandes bra julealbum! Gutta slår aldri feil og det fortjener den 6'eren den fikk i dagbladet (og som dere ser likte til og med katten albumet. Ellers spiste jeg min første pepperkake i går, hjemmelaget. Den var kjempegod. Det minner meg om kaoset fra fjorårets peppekakebaking med Martine og Emilie. Som endte i et utvalg av perverse peppekakemenn- og damer. Som selvfølgelig må gjenntas! Dessuten er det ingen jul uten julestjerna. I går begynte jeg å handle julegaver også (som det naturligvis nok ikke er bilder av). Alle nærme venner får en personlig gave og dere kan glede dere sykt:) og nei, det er IKKE en frivillig ;)

jeg må dessuten si jeg overrasket meg selv gledelig da jeg statra julegave innkjøpene i går. Siden jeg vanligvis pleier å starte sånn, to tre dager før julaften. Hva jeg skal gi til de nærmeste i familien derimot, er alltid et like stort problem! Men det får vente. i dag venter spinning med Elise. Langkjøring. Mer om det senere !

Peace out

1 kommentar:

Marielle sa...

ntåå! det bildet med pus <3 utrolig søt:))