onsdag 19. november 2008

En vaffel om dagen styrker magen (:



Gårsdagens triste nyhet, bortgangen av yndlingsnissen på Jernia. Han døde en brutal død da han falt i gulvet og det endte med amputasjon på begge bena , og han blødde ihjel på varemottaget. Han etterlater kone og nissebarn. Må du hvile i fred..

Jeg finner meg fanget nok en gang i en endeløs mattetime. Disse er like bra hver gang. Jeg har ikke hatt kalkulator siden grunnkurs (som var tre år siden) og nå, nå trenger jeg den. altså, jeg sitter å gjør ; ingenting.Det som er problemet, er at jeg sliter nok med matematikken fra før av, så Toto finner ikke dette særlig gledende.. femmer i alle fag, toer i matte? minner meg om grunnkurs. =/

Ellers så har jeg funnet ut at vafler på skolen gir det perfekte kick. Og det finnes ikke en dag som kantinedama vår ikke redder med nystekt herlighet toppet med jordbærsyltetøy :D I dag tror jeg at Toto, jeg og den avdøde nissen virkelig kunne trengt en vaffel. Og Tonje, Tonje gir et bedre kick en vaflene nesten, hun har slått mer enn en slager i dag, den beste da Toto snakket om terminprøven, og hjelpemidler.. Og hun lurte på om hun kunne ringe noen? haha (som i vil du bli millionær!) Jeg lo så jeg grein! Flokken min <3

1 kommentar:

drwtf sa...

Haha! Herregud så trist =( Men seriøst, uten kalkulator i 3 år? Blir som meg som gjennomførte tysk på videregående uten lærebøker. Står respekt av oss!