tirsdag 6. april 2010

Back to life


Nå har det vært påske aaalt for lenge. Det er påtide å ta tak på livet igjen. Hva er nytt? Masse, og ingenting.

Håkon var her i påsken, og sammen med Marielle har vi nytt den. Ja noen mer enn andre kanskje.. men det er en annen historie. Det er alltid kos å nyte livet, og IKKE jobbe (så mye) iblant. Bowlrt, spist og kost oss. og selvfølgelig MASSE Scrabble og filmer. Ja, kan mildt sagt informere dere alle om at jeg offesielt eier Håkon Sørensen Almo i Scrabble. Alder er ingen hindring dere. JEG EIER!

Ellers så var dette dette med jobb og skole som jeg omringer meg med på daglig basis som har kommet frem i lyset igjen. Ja, VÅRLYSET for å være eksakt. Det er så syyykt herlig vær i Bergen om dagen! I påsken hadde vi til og med en T-skjortedag! Ja, og flere dager med solskinn! For ikke å snakke om at det ikke er noen fare for at jeg skal skli ned alle trappene på noen måneder, eller tryne på torgallmeningen.

Ja men tilbake til skole... og jobb. Ja, hva skal jeg si. Alle som går rundt å tror at dessa brugerjobba er så fæle. Jeg stortrives! MIljøet, og burgerskillsa blir bedre for hver uke som går. Ja, det er ikke minst godt å jobbe på et sted hvor folk setter pris på deg. Hva er vitsen med å være flink hvis ingen skal oppmuntre deg til å gjøre det bra? Vel, det er et annet blogginlegg. Som har Wallendahl stemplet over hele seg. Men anyways.. så var det skole.

Journalist journalist. For en stund siden tenkte jeg hvor skammelig dumt det var med de folka i klassen vår som ikke ville bli journalister, og bare sløste bort de pengene vi har betalt dette året. tullete. Men njjaaaa.. Nå har jeg sittet og undret på hva jeg vil her i livet, og jeg veit kke om det er å snoke i andres privatliv, eller løpe rundt klokken fem om morran å jage nyheter. Drømmen er jo ikke langt fra det, å avdekke store ting, reise jorda rundt, være noen som betyr noe. Som Per Christian. Ja, det er ikke lærerne det står på. Men meg. Hva er den avhengiheten jeg har til å være best? Aner ikke. Vanksleig er det likevel. Jeg har kommet ut i skapet og stilt meg i rekken etter alle de andre idiotene som ikke vet. I går søkte jeg studier på universitetet og høgskolen i byen og alt fra latinstudier til medeivitenskap. HVa vil jeg bli? Det er nok en annen blogg igjen.

Vi tar det som det kommer. La oss nyte godværet mens det varer da!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Journalist eller ei, man finner i alle fall ut hva man vil bli etter et år med dette, synes jeg da.. Og det er kanskje dumt å ha sløst penger, men hvem har ikke husgjeld, bilgjeld, dittgjeld og dattgjeld anyway? ^

Silje sa...

Elsker bildet :)