mandag 19. april 2010

Lykke.


Lykke er å ha en liten en, en som du kan mose inntil brystet ditt når ting er tungt. En som til tross for alt spetakkel vet at du trenger kos når du er Down.

Lykke er pus. JA vi husker alle at pus måtte opereres for noen måneder siden? Ja, vi opererte henne for livmorsinfeksjon, og vet du hva? Jeg har aldri vært så lei meg over den katten som jeg var når jeg fikk beskjed om at hun måtte opereres. Vanligvis er hun jo her hele tiden, hun koser, leker og spiser med jevne mellomrom hver eneste dag. Selvom jeg setter pris til tusen på dette, så hadde jeg kanskje tatt henne for gitt.

Da hun ble syk, og kom hjem i den stakkars lille drakta si, sjanglende etter narkose.. herlighet, aldri hatt det så vondt selv! Den lille firbente, som har vært min baby i tre år trengte nå affection, og det fikk hun. Prima behandling, og nå er hun fin. Like glad som alltid. Ja bare se på bildet. Det er jo hele herligheten med katter, de passer seg selv, de klarer seg selv, og samtidig har de så syyykt mange morsomme sider.

Lykke er virkelig pus. hun finner seg i ekstremkos når jeg trenger det, hun kommer og maler meg glad når jeg er lei og jeg trenger aldri å sove alene. JA, kall meg gjerne en gærn kattekvinne, men ingenting er så godt for sjela som en pus i ditt hus!