lørdag 17. april 2010

Skjebnen


Et nytt innlegg sier du ? Det er korrekt det. Jeg vet dere ikke får så mye feesback fra vestalndet omd agen, men livet er blitt så travelt! Jeg har vel innsett at bloggen min ikke er så viktig for noen andre enn meg, i motsetning til Voe og gudene vet hvem som blogger på blogg.no om dagens antrekk. Men vet du hva? Det gjør meg ikkeno!

Denne helgen har vært travel. Bortsett fra masse jobbing var vi ute på fredag, og det var SYKT gøy! VI danset, swinget, drakk og sang i flere timer. HElt til lysene på Scotsman slo seg på og det var på tide å dra hjem. Idet lysene slåes på kan man ikke gjemme seg i baren heller. Dete r nå tydelig hvem som har valgt ut sine "offre" for helgen, og hvem som går hjem alene.

Jeg syns utelivet er desto mer morsomt når man ikke er singel. NÅr man er singel er det jo pynte pynte og jakte på en partner. Det er likevel mye morsomme å være påd en andre enden å se hvordan folk, og du selv, var for ikke så lenge siden. Det handler også om skjebnen. Ja, jeg nekter å tro at to mennesker bare kan møtes, helt tilfeldig, ut av tusen, uten at skjebnen skal spille noen rolle.

Ikke skjebnen om at to mennesker skal møtes å elske hverandre derfra og ut.. nei, At du har møtt en person for en spesiell grunn bare for at du møter en person. Som menneskene vi kaller venner, fiender, og andre mennesker som påvirker livet mitt hver dag. Ja, det var det jeg hadde av tanker i dag. More is coming!

Ingen kommentarer: