lørdag 24. april 2010

Marielle her!




Jeg var på din pc siden min ikke funka som den burde, og så så jeg at du hadde begynt å skrive et nytt innlegg, og så tenkte jeg: nå skal jeg skrive noe om deg! Du skriver jo alltid noe om andre, om folk i klassen din, på jobb og vennene dine men aldri blir det skrevet noe om deg. So here we og.

I dag har jeg og Daria vært på Badeland. Jeg hadde gledet meg skikkelig mye. Særlig etter at jeg har lest at de har DEN skliebanen der. Den går 60 km/t og den så bare skikkelig kul ut! Daria hadde derimot litt mindre lyst å ta den. Ja, jeg veit at hun virker kul og har en attitude som sier: jeg tør alt, men egentlig er hun virkelig redd for alt som går fort. Så hun forsikret meg at hun ikke skulle ta den. Men alle veit at det er en ting Daria ikke kan si nei til: Kake. Ja, så vi hadde en avtale at hun skulle få apple-crumble hvis hun skulle ta den sammen med meg. Og der sto vi, helt på toppen av Badeland, ventet på grønt lys. Jeg fikk helt latterkrampe bare ved å tenke hvor morsomt det skulle komme til å bli. Daria skulle gå først. Klar, ferdig, GÅ! Og der gikk hun og hun skrek som en liten baby! Whahaha! Seriøst, det morsomste ever! Jeg lo meg i hjel! Dere burde ha sett det. Hahaha! Det var gøy.
Ja, det var en bra dag. Vi tok kule bilder med vannkameraet hennes og spiste is før vi dro hjem. Vi gledet oss til å komme hjem for å spise kake, men neida, Burgeren kan ikke uten Daria. Hun ble ringt og hun dro på jobb. Rask slutt på en kosedag. Men men. Jeg kan godt kose meg alene med pus også selv om det er mye mer gøy når Daria er til stedet.

Ja, Daria og jeg har det mye gøy. Jeg veit vi er litt forskjellige. Hun er veldig perfeksjonistisk, er (nesten) alltid på skolen, vil ta ansvar for alt, er maskin når det kommer til trening og sier aldri nei til å jobbe litt ekstra. Hun er flink til å vaske vinduer (Me like!), gjør det alltid koselig hjemme med stearinlys og har alltid gode historier å fortelle om hva som har skjedd på jobb igjen. Hun hater å bli klemt av meg ( :-O ), er fort irritert, er virkelig i superdårlig humør når hun er sulten og kan virkelig være bitch av og til. Jeg derimot er virkelig ikke like perfeksjonistisk som hun (dessverre), hater å ta ansvar for ting, og har ikke like gode historier å fortelle (eller, jeg liker mine historier om hva de søte barna i barnehagen har sagt og gjort, men barneelskeren Daria ikke), har ikke lyst å jobbe veldig mye og orker virkelig ikke å trene etter en dag jobb. Jeg er dårlig til å vaske vinduer og er ikke alltid like ryddig. Jeg elsker å gi klemmer som Daria ikke vil ha, er nesten aldri irritert og alltid snill:P Ja, litt forskjellig er vi, men til tross for disse forskjellene syns jeg vi har det veldig bra! Selv om hun fort blir irritert om ting jeg ikke veit om engang at jeg har gjort feil. Haha! Ja, merkelig er det når jeg ser det irriterte blikket på ansiktet hennes og jeg veit ikke hva jeg har gjort. Men men, nei vi har det gøy. Søndagene er virkelig høydepunktet av uken, samt Paradise Hotelkveldene. Det å sitte i sofaen med sjokoladepudding, kake eller godteri og kommentere de dumme tingene som skjer i Paradise Hotel er virkelig kos!

Jeg tror virkelig ikke jeg kunne ha funnet en bedre samboer enn deg, Daria. Jeg er bare superglad for at jeg bestemte meg for å gå på ferie til Bulgaria og at vi traff der! :D Jeg veit at du syns det er veldig vanskelig å bo så langt unna Håkon og at du har veldig lyst å bo sammen med ham, men jeg håper at du også liker å bo med meg og jeg håper at vi alltid blir boende i Bergen og skal oppleve masse morsomme ting sammen!:)

Amen. :P

Ingen kommentarer: