mandag 26. oktober 2009

Åpenbaringer og tårer


Det har vært blåmandag på mange nivåer i Jonas Lies vei i dag. Heldigvis for åpne jenter så løser tårer alle problemer.

Når man bor sammen med noen, så går det på godt og vondt. Alle veier. Følelser, meninger og ikke minst vindusvask. Uansett så er jeg glad at jeg til syvende og sist kan trøste meg med at jeg har et godt forhold med noen jeg stoler på, some r ærlig med meg, på godt og vondt. Samtidig som jeg sitter med en god følelse på denne tunge dagen, så må jeg si at jeg skulle ønske at flere av mine nærmeste kunne ha en god følelse som denne.

Marielle har vært tidenes investering å bo med. Både på godt og vond. For selv om hun ikke klarer å vaske vinduer, hører på grand prix musikk hele tiden, og ikke orker å gå opp på loftet med klærne.. er hun en skatt. Det var da med tungt hjerte, at jeg gikk rundt og ikke kunne gjøre hennes blåmandag noe bedre. Ikke overraskende endte det også med at jeg selv ble trist og vi klemte det fra oss.

Etter mange samboer-forhold må jeg si jeg er glad at jeg endelig bor med noen jeg kan snakke om alt med. Noen som snakker rasjonelt, ikke kritiserer deg (med mindre det gjelder vindusvasking) og ikke minst noen du har latterkrampe med en gang hver eneste dag! ja jeg og Marielle har det mye gøy, og ikke minst har vi spillgalskap. Vi nyter fyllekveldene våre til det fulle, og søndagene våre enda mer. Det er så vanskelig å finne noen du trives så godt med. Selvom jeg unner alle det.

Ja, så dagens budskap er, ikke gi opp, for den rette finnes! Både på godt og på vondt. Den rette vennen, den rette mannen, den rette leiligheten, alt. Ikke gi opp før du finner det! Nå har jeg i alle fall to av de tre. Ja, det er definitivt lov å elske på mange nivåer:)

Ingen kommentarer: