onsdag 25. mars 2009

Happiness


Ja det er ikke noe skam i å være glad. Smile. Eller spre litt lykke. Værdama sa til meg i morges at det kom til å falle snø i helgen. Er du gal? jeg sykla jo på jobb i går!

Ja det gjorde jeg, og det var heftig! Helt til jeg kom til kværndallssvingen og det var glatt som pokker, ja da måtte jeg faktisk gå en hundre meter. Hallo, alle overlever hundre meter... Og ja, i dag er DEN NASJONALE VAFFELDAGEN. Så nå har jeg endelig en Fair unnskyldning til å hive innpå! I helgen skal Marit, Tonje og jeg ut og kapre Tromsø by! Jeg gleder meg sykt, det blir så gøy :D I dag satt jeg og sondre å delte våre beste disney-minner. Sanger som varmer sjela fra våre bekymringsløse nittitall. Jeg er kanskje stor, men små gleder har en alltid godt av ! Så ikke bare er jeg og sykkelen min lynet på veien igjen, men livet er endelig back on track! Ellers ler jeg fortsatt ganske mye av helgas skavanker, som da michelle skulel druke den store medisinballen med sine femti kilo.jeg prøvde å legge den ut her for å spre min glede, men så bra er visst ikke tilstandene her.