mandag 30. mars 2009

-Det er ikke feil!


Det er sjeldent feil, ut på tur med gode smil, gode venner, masse alkohol. Ikke minst nytt bekjentskap! Ny by, nye opplevelser, og masse nye minner!

Ja du vet jeg har vært i Tromsø, og det var ikke feil! Man kan kanskje gå fra den ene delen av sentrum til den andre på femten minutter, men for en sjarm! Vi har alle sett fjellene, men live var de fantastiske! For ikke å snakke om at denne lille øya hadde et kjempemorsomt uteliv! Så. hotell, hotellfrokost, masse kos og alkohol stod på menyen. Det var så bra! Fredag ble det både flytur og litt venting... men det gikk opp i oppå med alkoholen, live band, og godt selskap! Ikke bare klarte jeg nesten å starte en gutteslosskamp med den naturlige fyllik-daria-sjarmen..  Men vi klarte å bli kastet ut og våkne opp med tidenes hodepine! Jeg skal derimot ikke lyve å si at lørdagen ble lik, den var enda bedre! Så etter to dage rmed fyll, fanteri, fjell og sol kom en lang søndag med venting. Kan mildt sagt si at Marit og jeg har scannet alle gode sidene ved Tromsø! Det er selvfølgelig deilig å være hjemme igjen etter en tur, og selvom det eneste jeg har er bilder fra turen, så håper jeg det hjelper, for dere som kjenner meg godt vet at jeg ikke sparre på kruttet! Det var gøy, og flere morsomme tider kommer. Mer morro, mer fyll, og mer bilder. Ja vi elsker det!

Ingen kommentarer: